هتل هیچ گونه تعهدی در قبال پذیرائی از تعداد میهــمانان به میزان بیش از 10% افزایش در تعداد نفـرات ذکر شده در قرارداد، ندارد.هرگونه افزایش تعدادی محاسبه می شود و مابه التفاوت می بایست بلافاصله پس از پایان مراسم توسط صاحب مراسم پرداخت گردد.

صاحب مراسم و مدعوین و میهمانان، مجاز به آوردن هیچیک از انواع نوشیدنی اعم از الکلی یا غیرالکلی به داخل هتل نمی باشند.
صاحب مراسم متعهد می گردد هرگونه خسارتی را که بوسیله او یا میهمانانش به تجهیزات مراسم و یا به هر قسمت از هتل وارد گردد، طبق برآورد هتل متقبل شده و پرداخت نماید.
در خصوص مراسم عروسی و عقد، ساعت مراسم عقد 17 الی 19 و ساعت عروسی 19 الی 23 می باشد. صاحب مراسم متعهد می گردد که در وقت تعیین شده مراسم را شروع و به اتفاق میهمانان و مدعوین محترم پس از انقضای وقت تعیین شده سالن مراسم را ترک نمایند. لازم به ذکر است در مراسم عقد تنها ورود محارم عروس به سالن زنانه با رعایت پوشش اسلامی مدعوین مجاز می باشد.
در مراسم عقد و عروسی، همان شب اقامت رایگان از جانب مدیریت هتل آپارتمان ونوس به عروس و داماد گرامی هدیه می گردد.

رعایت حجاب و شئونات کامل اسلامی برای کلیه میهمانان محترم الزامی بوده وصاحب مراسم متعهد به اداره و حفظ نظم میهمانی خویش، رعایت مقررات و همکاری کامل با پرسنل هتل می باشد.
تعداد میهمانان ذکر شده پس ار انعقاد قرارداد، به هیچ وجه قابل کاهش نمی باشد و حضور هر تعداد از میهمانان به منزله اجراء قرارداد و برگزاری مراسم مذکور تلقی خواهد شد.
در خصوص سمینار، متقاضی برگزاری مراسم بلافاصله پس از دریافت نامه معرفی از اداره محترم اماکن با امضای مدیرعامل هتل کلیه مسئولیت مربوط به مراجعه و اخذ مجوز لازم را از اداره اماکن جهت برگزاری سمینار برعهده می گیرند. باتوجه به دستورالعمل اکید اداره اماکن، ایشان می بایست حداکثر 48 ساعت قبل از
برگزاری مراسم، مجوز کتبی مربوطه را به هتل ارائه نماید.

درصورت بروز هریک از موارد اضطراری که هتل نتواند محل رزرو شده را در اختيار صاحب مراسم قرار دهد، مجاز است محل و يا وسايل هم شان و مشابه ديگري را جهت میهمان جايگزين نمايد.
صاحب مراسم موظف است در صورت از عکاس و فیلمبردار که دارای مجوز قانونی بوده استفاده نمایند.

هزینه اطفال زیر7 سال رایگان است ولی هزینه اطفال بالاتر از 7 سال معادل یک نفر محاسبه می گردد.
در صورت تقبل میوه و شیرینی توسط میهمان، میهمان ملزوم می باشد حداقل تا 5 ساعت قبل از شروع مراسم، اقلام میوه و شیرینی را به قسمت تشریفات هتل تحویل نماید.
صاحب مراسم موظف است حداکثر تا 5 ساعت پس از مراسم نسبت به تخلیه کامل اجناس آورده شده ایشان به هتل(نظیر استند، بنر و....) اقدام نماید. در غیراینصورت جهت نگهداری اقلام مذکور مطابق قوانین هتل صورتحساب صادرخواهد شد.
15 صاحب مراسم بایستی درصورت استفاده غیرمتعارف از سیستم های هتل نظیر کاربرد برق با فشار قوی در مراسم و....مراتب را قبلا به اطلاع واحد فروش جهت درج درقرارداد برساند. در غیراین صورت، در پایان روز مراسم هتل مختار است مطابق ولتاژ مصرفی و ساعات کارکرد، به تشخیص مهندس هتل، جهت صاحب مراسم صورتحساب صادر نماید.
16) به جهت رعایت استانداردهای بهداشت و سلامت هتل، به غیر از میوه و شیرینی که توسط میهمان آورده شده، پس از مراسم هیچگونه اقلام دسر، سالاد و نوشیدنی به میهمان عودت داده نخواهد شد و تنها درصورت عدم حضور حداقل یک چهارم تعداد میهمانان موضوع قرارداد، حمل انواع غذای اضافه که احتمال فساد آنان کمتر می باشد(به تشخیص مدیریت غذا و نوشابه) و با هماهنگی و کسب مجوز از مدیرداخلی هتل، در ظروف آورده شده توسط میهمان، قابل عودت می باشد.
17) به دلیل مقررات مربوط به اداره اماکن، صاحب مراسم موظف است درصورتیکه در مراسم خود نیاز به پخش تراکت، توزیع بروشور یا چاپ بنر و اقلامی از این قبیل دارد، قبلا تصویر و متن اقلام چاپی خود را جهت تایید به هتل ارائه نماید.


شرایط رزرو آنلاین سالنها

1. پس از رزرو اولیه سالن، حضور صاحب مراسم جهت هماهنگی های اولیه و انتخاب منو و سایر تشریفات الزامیست.
2.
پس از حصول اطمینان از خالی بودن زمان اجاره سالنها و شناخت از چیدمان و نوع سالن اقدام به رزرو سالن نمایید.

3. تمامی شرایط ذکر رزرو آنلاین سالنها، اعم از قوانین عمومی، نحوه پرداخت و فسخ قرارداد طبق قوانین ذکر شده در بالا میباشد.
4. مبلغ پنجاه درصد (50
٪) جمع کل بهای مراسم در هنگام رزرو آنلاین باید پرداخت گردد و ما بقی نیز 2 روز مانده به برگزاری مراسم باید تسویه گردد.